2013 m. lapkričio 9 d., šeštadienis

Bora bora kukuliukai

Labai jau intrigavo mane šitas receptas. Skonis labai įdomus, gal kiek neįprastas bet teigiamai neįprastas. Atsiprašau ir už prastoką foto kokybę, bet fotografuoti teko vakare, kad apskritai būtų ką fotografuoti. Kadangi tikrai dar darysiu, nuotrauką atnaujinsiu. Pinky promise.
Prireikė
1 puodelio (mano senos geros 250 ml stiklinės) nesaldintų kokoso drožlių
truputėlis druskos
a.š. paprikos miltelių
1 skardinė konservuoto ananaso savo sultyse (arba šviežio)
1-2 cm tarkuotos imbiero šaknies
2 skiltelės česnako, smulkinto
2 kiaušiniai (nedideli)
sauja mėgiamų žalumynų (petražolės, krapai)
800 gr mėgiamo neriebaus faršo (naudojau vištienos)
druskos, juodųjų pipirų
Druską ir papriką sumaišome su kokosais ir pakaitiname vis maišydami ir visaip mėtydami, kad paruduotų, bet nesudegtų ir pradėtų maloniai kvepėti. Tada leidžiame atvėsti.
Nuo ananaso nupilame sultis,sutriname su blenderiu. Neleidžiam sultims įsisiautėti - jei vėl atsiranda, nupilame ir išgeriame. Man asmeniškai labai patinka tas skystis.
Tada į faršą dedame prieskonius, česnaką, ananasą, sumušame kiaušinius ir išminkome. Man jei atvirai, pagal proporcijas gavos skystoka (manau buvau pernelyg gailestinga ananasui), tad aš dar bertelėjau džiūvėsėlių.
Imam šiek tiek faršo, padarom rutuliuką, apvoliojame drožlėse ir dedame ant kepimo popieriumi ištiesos skardos. Kepame apie 30 min 170 laipsnių temperatūroje su sąlyga, kad kukuliukai tikrai mažulyčiai, kitaip vidus neiškeps taip greitai. Skanaus.
Rasta čia 

1 komentaras: